شرکت داروسازی پارس حیان، تولید کننده برتر به انتخاب انجمن داروسازان ایران

ziwi logo

تاثیر بهداشت محیط بر سلامت کودکان

امروزه با وجود آلودگی هوا و تاثیر آن بر سلامت کودکان در خانه و سالمندان، اهمیت دادن به محیط زندگی بیش از گذشته الزام دارد. در عصر امروز که انواع مواد و دستگاه‌های دیجیتال تصفیه هوا وارد بازار شده، لازم است تا بر حسب نیاز خود و آلودگی محل زندگی، بیشترین تلاش را برای فراهم آوردن هوای پاک انجام دهیم. همان طور که اشاره کردیم، کودکان از گروه‌های حساس به آلودگی به شمار می‌روند و سلامت کودکان در خانه بایستی در اولویت قرار گیرد. هم چنین سالمندان که به آلودگی و بیماری حساس‌ترند. در این مقاله تصمیم داریم تا بیشتر در رابطه با این موضوع مهم صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

عوامل آلودگی هوا

عوامل مختلفی باعث آلوده شدن هوا شده که در نهایت منجر به دچار شدن بسیاری از بیماری‌ها و به خطر انداختن سلامت کودکان در خانه می‌شوند. هم چنین باکتری‌هایی در سطح هوا وجود دارند که باعث ایجاد بیماری و بوی نامطبوع می‌شوند. در ادامه به برخی از عوامل آلودگی هوا اشاره می‌کنیم:

  • افزایش وسایل نقلیه
  • ازدیاد و تراکم جمعیت
  • نامناسب بودن بافت شهری
  • افزایش مصرف سوخت های فسیلی
  • پیشرفت صنایع ، تکنولوژی و توسعه شهرها
  • در برخی از موارد نامناسب بودن موقعیت جغرافیایی محل

آلودگی محیط با باکتری نیز موردی شایع بوده که مخصوصا در فصل زمستان جلوگیری از آن بسیار مهم است. چرا که باکتری‌ها عامل بروز سرماخوردگی هستند. هم چنین برای جلوگیری از پخش شدن ویروس کرونا نیز اقداماتی لازم است که باید انجام شود.

درباره دستگاه تصفیه هوا چه می‌دانید؟

بسیاری از کمپانی‌های مطرح جهان، دستگاه‌های تصفیه هوا را به بازار عرضه کرده‌اند تا در عصر آلودگی، ما را از گزند آلاینده‌های موجود در هوا دور کنند. این دستگاه‌ها می‌توانند تا حد زیادی سلامت کودکان در خانه را ضمانت کنند و شما را از بابت این نگرانی برهانند. روش کار این دستگاه‌ها بدین صورت بوده که  با کمک یک قسمت مکش، هوا را به درون خود کشیده و سپس هوا را از فیلترهای مختلف رد می‌کنند تا هوای خروجی عاری از آلودگی باشد. این دستگاه‌ها، مدل‌های مختلفی دارند که هر کدام به روش متفاوتی این کار را انجام می‌دهد. برخی از دستگاه‌های تصفیه، یون نیز آزاد می‌کنند و بدین صورت هوا را عاری از آلودگی می‌نمایند. تنها ایراد این دستگاه‌ها می‌تواند هزینه باشد که ممکن است برای برخی مقرون به صرفه نبوده و برای تصفیه هوا از محصولات دیگر استفاده نمایند. در ادامه به برخی از این محصولات اشاره می‌کنیم.

پاکسازی محیط به کمک محصولات مرتبط

اگر تصمیم دارید هوا را از آلودگی عاری کنید و هم چنین تصمیمی برای خرید دستگاه تصفیه هوا ندارید، می‌توانید از محصولاتی استفاده کنید که تا حد زیادی این کار را برای شما انجام می‌دهند. همانطور که گفتیم، سلامت کودکان در خانه بسیار اهمیت دارد و برای این امر، لازم است تا هر اقدام لازمی انجام شود.
زی‌وی با معرفی شش محصول خوشبو کننده هوا با شماست تا علاوه بر خوشبو سازی محیط، از آلودگی محیط شما نیز بکاهد. شاید برای شما پرسش پیش بیاید که چگونه؟! این محصول قدرت از بین بردن ۹۹٫۹٪ میکروب‌ها و ضدعفونی کردن محیط را دارد. هم چنین قابل استفاده در انواع محیط ها بوده، گند زدا و از بین برنده باکتری های مولد بوی نامطبوع است. ایجاد رایحه دلپذیر و رفع بوی ناخوشایند نیز از قابلیت‌های این محصول است. این محصول با هزینه‌ای بسیار کم با شماست تا محیط خود را از آلودگی پاک کنید و برای سلامتی خود و کودکتان نگرانی نداشته باشید. گرچه که این محصول بر روی آلودگی تاثیر چشم‌گیری ندارد اما گندزداست و با اسپری در هوا باکتری‌های مولد بوی نامطبوع را از بین می‌برد.

سخن آخر

همان طور که اشاره شد، پاکسازی محیط از آلودگی و میکروب برای سلامت کودکان در خانه و سالمندان، امری حیاتی به شمار می‌آید. این کار در نتیجه تلاش مکرر شما حاصل می‌شود و می‌تواند خیال شما را از بابت ابتلا به بیماری‌های گوناگون راحت سازد. اگر محصولات زی‌وی در حضور دستگاه تصفیه هوا استفاده شود، بهترین نتیجه حاصل می‌شود. پس بجای هزینه‌های گزاف و اضافی برای خریدهای دیگر، به سلامت خود اهمیت دهید و این دستگاه را تهیه کنید. هم چنین محصول خوشبو کننده زی‌وی را به عنوان مکمل این دستگاه خریداری کرده و از سلامت هوای تنفسی خود اطمینان کافی حاصل نمایید. اگر تجربه استفاده از این محصول را دارید در قسمت کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

 

ارتباط بهداشت محیط بر سلامت کودکان

سرتیتر مقاله