شرکت داروسازی پارس حیان، تولید کننده برتر به انتخاب انجمن داروسازان ایران

ziwi logo

ارتباط پاکیزگی آشپزخانه با سلامتی

از ارتباط پاکیزگی محیط آشپزخانه با سلامتی چه می‌دانید؟ آیا از آلودگی‌های احتمالی محیط آشپزخانه باخبرید؟ آیا می‌دانستید مهم‌ترین قسمت خانه، آشپزخانه است؟ در این مقاله از وبسایت زی‌وی، قصد داریم تا با یک دیگر روش‌های نگهداری از آشپزخانه و زدودن آلودگی را مرور کنیم و محیطی تمیزتر و شاداب‌تر داشته باشیم. زی‌وی، با شماست تا از بیماری و آلودگی به دور بمانید و خانه‌ای پر از نشاط و انرژی داشته باشید. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

چگونه سطوح آشپزخانه را تمیز کنیم؟

برای تمیز کردن سطوح آشپزخانه از آلودگی و چربی، بهتر است هفته ای دو الی سه بار اقدام کنید تا ذرات آلودگی و چربی روی سطوح خشک نشوند. چرا که در آن صورت پاک کردن سطوح از محیط آشپزخانه سخت‌تر می‌شود. برای این کار کافیست تا به کمک یک پارچه تمیز و مواد شوینده آلودگی و چربی را از سطوح آشپزخانه بزدایید. زی‌وی، با محصول اسپری گندزدای سطوح خود، با شماست تا حتی لکه‌ها و ذرات خشک شده را هم از محیط خود پاک کنید و دیگر نگران ذرات چربی و آلودگی سطوح آشپزخانه خود نباشید. این اسپری برای انواع سطوح بوده و می‌توان برای سطح‌های خارج از آشپزخانه نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

تمیز کردن گاز و هود از چربی چگونه صورت می‌گیرد؟

گاز و هود از جمله لوازمی هستند که تمیزی آن‌ها در محیط آشپزخاانه بسیار اهمیت دارد و بهتر است که هر روز انجام شود. این لوازم مستقیما با غذای ما در ارتباط هستند و لازم است تا بهداشت آن‌ها در اولویت قرار بگیرد. به علت پخت و پز، گاز و هود در معرض چربی و ذرات غذا قرار می‌گیرند و مواد چرب بر روی آن‌ها خشک می‌شود و باعث چهره‌ای زشت و کثیف خواهند شد. زی‌وی برای حل این مشکل نیز فوم پاک کننده هود و گاز را معرفی کرده که برای پاک کردن چربی‌ها و مواد خشک شده نیز کارآمد است. این فوم با غلظت بالا چربی‌ها را در خود حل کرده و سطحی عاری از هر گونه چربی و آلودگی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

تمیز کردن شیرآلات به چه شکل بهتر انجام می‌شود؟

احتمالا شما نیز از خشک شدن ذرات آب بر روی شیرآلات خسته شده‌اید و دوست دارید تا شیرآلات محیط آشپزخانه و منزل شما به براقی روز اول باشد. برای حل این مشکل نیز راه‌کار نزد زی‌وی است. زی‌وی با اسپری پاک کننده سطوح استیل با شماست تا قطرات خشک شده آب و رسوب را از روی سطوح شیرآلات خود پاک کنید و سطحی درخشان داشته باشید. این اسپری با خاصیت براق کنندگی خود نتیجه دلخواه شما را به ارمغان می‌آورد و  شیرآلات آشپزخانه و منزل شما را به درخشندگی روز اول می‌سازد. هم چنین این اسپری برای سطح یخچال و ماکروفر نیز به کار می‌رود و باعث زدودن لکه‌های آب و چربی می‌شود.

تمیز کردن میز و صندلی آشپزخانه

از جمله دیگر فوم‌های پاک کننده زی‌وی، پاک کننده سطوح مبل و صندلی است. ممکن است حین خوردن غذا، مواد غذایی شما یا کودک دلبندتان بر روی صندلی بریزد و باعث ایجاد لکه شود. این فوم با قدرت پاک کنندگی بالا و عملکرد خود بر روی فرش و مبل، تمامی لکه‌ها را از روی این سطوح پاک می‌کند و فرش و مبل و صندلی محیط آشپزخانه شما را از آلودگی و لکه می‌رهاند. این فوم هیچ گونه آسیبی به بافت و رنگ فرش و صندلی شما وارد نمی‌کند و مثل تمامی محصولات زی‌وی، دارای قدرت ازبین بردن ۹۹٫۹٪ میکروب‌ها و ضدعفونی کردن سطح است. این محصول علاوه بر پاک کردن ذرات غذا و چربی، ذرات قهوه و جوهر و دیگر لکه‌ها را نیز از بین می‌برد.

سخن آخر

محصولات زی‌وی با قابلیت ازبین بردن ۹۹٫۹٪ میکروب‌ها، و ضدعفونی کردن سطوح با شماست تا محیط آشپزخانه و منزل خود را از هر گونه آلودگی و لکه برهانید و محیطی عاری از ذرات چربی و میکروب داشته باشید. محصولات این برند با تکیه بر علم روز به سلامت کامل شما اندیشیده تا نگرانی بابت بیماری و آلودگی نداشته باشید. زی‌وی با شش محصول پاک کننده مختلف محیط شما را ضد عفونی و پاکیزه می‌کند. کدام یک از محصولات زی‌وی بیشتر مورد استفاده شما قرار می‌گیرد؟ در قسمت کامنت به محصول مورد نظر خود اشاره کنید و از ما کمک بگیرید.

ارتباط پاکیزگی آشپزخانه با سلامتی

سرتیتر مقاله